Wydrukuj tę stronę
wtorek, 13 lipiec 2021 11:08

Ekologiczne prezenty dla klientów – jak ugryźć ten temat?

Oceń ten artykuł
(1 Głos)
butelka termiczna z nadrukiem firmowym butelka termiczna z nadrukiem firmowym ragsy.pl

Dobra firma będzie dzień po dniu skrupulatnie szukała sposobów na zatrzymanie na dłużej zainteresowania sobą stałych klientów i pozyskiwania nowych – w świcie tak ogromnej konkurencji to zdecydowanie jedyny możliwy sposób na przetrwanie.

Właśnie dlatego tak mocno rozwinął się rynek oferujący interesujące gadżety reklamowe oraz firmowe upominki z logo. Jakie produkty z tej kategorii są dzisiaj najmodniejsze i dlaczego?

Modne,  ekologiczne prezenty dla klientów

Moda to coś, czemu trudno nam nie ulec – kiedy nie tylko reklamy, ale i nasi znajomi korzystają z popularnych usług czy przedmiotów. Właśnie różnego rodzaju mody są szansą na zaistnienie firm w świadomości niektórych klientów - ekologiczne prezenty dla klientów sprawdzą się w tym zakresie znakomicie. Najlepsze dzisiaj są butelki termiczne – stosunkowo drogie, jeśli chodzi o standardowe gadżety reklamowe, jednak zdecydowanie warte swojej ceny. Za kilkadziesiąt złotych otrzymujemy pełnowartościowy produkt wysokiej klasy z dobrze skrojonym logo firmy – reklamą, która będzie wraz z osobą obdarowaną podróżować z miejsca na miejsce. Z butelek termicznych korzystają nie tylko sportowcy, ale wszyscy mocno zabiegani i wiecznie zajęci ludzie, nie mający czasu nawet na przygotowanie sobie ciepłego napoju. Drugim takim modnym i chętnie wykorzystywanym codziennie ekologicznym prezentem dla klienta jest bawełniana torba na zakupy – mocna, wytrzymała, pakowna.

Ekologiczne prezenty dla klientów – kiedy je wręczać?

Z pewnością każda firma jest w stanie samodzielnie ustalić, jaki moment współpracy z klientem będzie tym odpowiednim na wręczenie firmowego prezentu. Najlepiej firmowe upominki sprawdzają się w chwili podpisania zamówienia czy odbioru zamówionego towaru. Dla stałych klientów upominek firmowy może być wręczany również okazjonalnie, na przykład kalendarz na nowy rok w chwili zbliżania się końca starego. To jeden ze sposobów na wejście w przestrzeń prywatną klienta na dłużej.