Do często wybranych systemów należy np. potykacz OWZ. Jeśli jednak nie miałeś do tej pory styczności z branżą reklamową i zastanawiasz się, czym właściwie są potykacze, zapoznaj się z naszym artykułem.
Potykacz OWZ i nie tylko - co to takiego?
Potykacz to określenie, które w pierwszej chwili może nieco zaskakiwać. Brzmi nietypowo i nie od razu można domyślić się jego znaczenia. Potykacz to jednak po prostu rodzaj stojaka reklamowego. Zwany bywa również tablicą kredową lub tablicą stojącą. Jego budowa nie jest skomplikowana. Potykacz to dwie płyty połączone ze sobą zawiasami na grzbiecie. Razem tworzą stojak przypominający kształtem literę A. Jeden z przykładów to potykacz OWZ. Wykorzystywana jest w nim rama OWZ (otwórz, włóż, zamknij) zamykana na zatrzask. Potykacze mogą być wykonane z plastiku, drewna i aluminium. Występują w wielu rozmiarach. Najczęściej widuje się je umiejscowione na zewnątrz budynku, choć mogą również być zastosowane jako reklama wewnętrzna.
Czy warto inwestować w potykacz?
Potykacz OWZ, rama OWZ czy też każdy inny system reklamowy ma na celu atrakcyjną prezentację materiałów reklamowych. Są to najczęściej grafiki. Taka forma promocji jest bardzo skuteczna w docieraniu do klienta. Ustawiony przed wejściem potykacz trudno przeoczyć. Ta forma pokazywania materiałów graficznych jest też estetyczna. Potykacze mają również wiele zalet praktycznych. Bardzo łatwo je złożyć i rozłożyć, a także przenieść w inne miejsce. Nadają się więc jako reklama przed siedzibą firmy, ale też np. na targi i konferencje. Po złożeniu nie zajmują też zbyt wiele miejsca, dlatego przechowywanie ich na zapleczu nie sprawia kłopotów. Systemy wykorzystujące ramy OWZ mają jeszcze jeden ogromny plus. Bardzo łatwo wymienia się w nich grafikę. Dzięki temu reklama zawsze będzie podążać za aktualnymi trendami.
Potykacz OWZ lub inny - gdzie kupić?
Potykacz, choć jego nazwa nie wszystkim jest znana, to system wystawienniczy widywany każdego dnia przez wielu z nas. Ich popularność świadczy o tym, że muszą być skuteczne w docieraniu do odbiorców. Warto więc zainwestować w taki system nawet w przypadku działalności na niewielką skalę. Potykacze, a także inne systemy, takie jak pojedyncza rama OWZ zakupisz na stronach internetowych renomowanych producentów tworzyw sztucznych i systemów reklamowych. Z pewnością będzie to zakup, który bardzo szybko zwróci się w postaci zysków ze sprzedaży!