Ciekawym rozwiązaniem jest fotografia packshot, która bardzo często wykorzystywana jest przez właścicieli sklepów.
- Dlaczego zdjęcia produktowe są takie ważne?
- Fotograf produktowy czy samodzielnie wykonana fotografia produktowa – co wybrać?
- Na co zwrócić uwagę, wybierając studio fotograficzne do wykonania zdjęć produktowych?
Zastanówmy się, czemu warto wykorzystać fotografię produktową w swojej firmie.
Dlaczego zdjęcia produktowe są takie ważne?
Każdy sprzedawca wie, jak ważne dla klientów są zdjęcia produktów. Niestaranna, słabej jakości fotografia z niedbale wybranym tłem może sprawić, że mniej osób będzie chętnych do dokonania zakupu. Profesjonalna fotografia produktowa świadczy nie tylko o poważnym podejściu właścicieli, ale także o wysokiej jakości całej marki. Warto jednak zaznaczyć, że dobre zdjęcia packshot mają na celu nie tylko przekonać do zakupu. To także ukłon w stronę konsumentów, którzy zyskują szansę na dokładne przyjrzenie się wybranemu produktowi. Opierając się na zdjęciach produktowych mogą oni łatwiej dokonać wyboru. Rolę taką spełnia przede wszystkim fotografia odzieży.
Fotograf produktowy czy samodzielnie wykonana fotografia produktowa – co wybrać?
Jasne jest, że aby zdjęcia produktowe należycie spełniały swoją rolę muszą być one wykonane w sposób profesjonalny i staranny a także przemyślany. Z tego powodu najlepszym rozwiązaniem jest wybór osoby specjalizującej się w fotografii produktowej. Warto pamiętać, że wykonane zdjęcia są inwestycją w przyszłość i mają także przynosić zyski. Doświadczony fotograf może sprawić, że nawet niepozorne produkty zmienią się w coś wyjątkowego.
Na co zwrócić uwagę, wybierając studio fotograficzne do wykonania zdjęć produktowych?
Decydując się na zdjęcia reklamowe wykonane przez profesjonalistów warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Osoby pracujące w studio i zajmujące się fotografią produktową powinny mieć odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Niezbędne jest odpowiednie przygotowanie produktu do sesji, tak aby wygląd fotografowanego obiektu był na jak najwyższym poziomie – warto sprawdzić czy firma oferuje takie usługi. Dobrze jest sprawdzić, jakie rodzaje zdjęć są w ofercie – czy są to na przykład tylko zdjęcia typu duch, czy też inne. Co więcej, przed podjęciem współpracy ze studiem fotograficznym warto zapoznać się z opiniami poprzednich klientów i przejrzeć wykonane wcześniej zdjęcia odzieży czy innych produktów. Dzięki takiemu podejściu zamówione zdjęcia wizerunkowe mogą okazać się strzałem w dziesiątkę.
zdjęcia produktów
fotografia packshot
zdjęcia produktowe cennik